Доставка

Поръчки и доставка на стоки от сайта


  1. Поръчки се приемат само от регистрирани в системата на ВИА ЕООД потребители.
  2. Доставката на поръчана от онлайн магазина стока се извършва с куриерска фирма “Спиди“ АД.
  3. Доставки се извършват само на географската територия на Република България, което изключва доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др. които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България.
    • ВИА ЕООД има възможност да изпълнява поръчки и извън територията на Република България. В тези случаи клиентът заплаща авансово по банкова сметка на ВИА ЕООД стойността на поръчаните артикули, както и транспорта на поръчаната стока до посочения от него адрес. За неописани в Общите условия случаи се сключва допълнително споразумение с клиента според спецификата на неговата поръчка.
  4. Направените поръчки на стойност над 1000 лв. с ДДС, се доставят безплатно на територията на Република България (вж т.4 за изключения) единствено от куриерска фирма „Спиди“ АД.
    • За поръчките на стойност под 1000 лева с ДДС се заплаща куриерска услуга според обема на пратката по тарифата на използваната куриерска фирма. Повече информация за стойността на доставката за заявката може да бъде получена при обаждане на оператор на ВИА ЕООД или сами да изчислите стойността на доставката си посредством симулатора на „Спиди“ АД – www.speedy.bg/calculate/
    • Приетите на сайта поръчки се обработват спрямо поръчаните продукти. Различните категории продукти, изискват различно време за изработка и доставка. Моля, направете своите запитвания на мейл - sales@schoolmarket.bg или на тел. 0888005140.

ВИА ЕООД полага всички усилия да спазва сроковете за доставка, но въпреки това не може да гарантира изпълнението, ако е повлияно от причини извън контрола на фирмата.

  1. Доставките се влияят от официалните празнични и почивни дни.
  2. Изпълнението на поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
    • Една или повече от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай служител на ВИА ЕООД установява контакт с клиента и предлага алтернативни продукти в случай, че поръчаната стока не може да бъде доставена в срок или съобщава за период, в които продукта се очаква да бъде наличен отново.
    • Не е извършено плащане (или е налице забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.
    • Клиентът е посочил грешен или непълен адрес за доставка с него.
    • Липса на телефонен номер или e-mail адрес за контакт с клиента или грешен и недостъпен такъв.
  3. При възникване на проблеми с доставката по вина на ВИА ЕООД, всички допълнителни разходи се поемат от фирмата. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката се таксува за сметка на получателя.
  4. Стоките се доставят на получателите на ръка срещу подпис, като при големите пратки (по преценка на куриера) се доставят до входа на сградата. При невъзможност или затруднение за връчване лично на адресата, пратките се връчват както следва:
    • за служебен адрес – на лице с месторабота на адреса, като се отбелязват името и длъжността/отдела на лицето, получило пратката.
    • до адрес на клиента – на член от домакинството, като се отбелязват името на лицето, получило пратката, и връзката му с получателя.
  5. При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, не по вина на ВИА ЕООД и/или куриера (в случай, че няма никой на адреса и др.), куриерът оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който получателят следва да се обади в срок до три работни дни за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката. При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение не по вина на ВИА ЕООД и/или куриера, договорът за сделка от разстояние автоматично се прекратява, като в този случай, като санкция за неизпълнението му от страна на купувача, ВИА ЕООД задържа всички заплатени от купувача суми.
  6. ВИА ЕООД може да прекрати едностранно договора за сделка от разстояние и да задържи всички заплатени суми в случаите, когато получател неоснователно откаже да приеме пратка.
  7. При използване на опцията за получаване на поръчката „Получаване от магазин“, потребителят декларира, че поръчаната от него в онлайн магазина стока се получава само в избрания магазин, лично от лицето, посочено като получател в поръчката, след представяне на документ за самоличност и подписване на приемо-предавателен протокол.